15 یوتھ طلباء تنظیمات پر مشتمل نیشنل یوتھ الائنس کی تشکیل

پاکستان عوامی تحریک کے مرکزی سیکرٹریٹ میں 15 یوتھ و طلباء تنظیمات پر مشتمل نیشنل یوتھ الائنس باضابطہ تشکیل پا گیا ہے، نیشنل یوتھ الائنس کیلئے مظہر محمود علوی، مرکزی صدر اور رانا سلطان سیکرٹری جنرل جبکہ اویس جمیل کو اتفاق رائے کے ساتھ سیکرٹری اطلاعات مقرر کرنے کی منظوری دی گئی۔

15 جماعتوں کے مرکزی رہنماؤں پر مشتمل یوتھ الائنس کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے مظہر محمود علوی نے کہا کہ ملکی آبادی کے 60فیصد نوجوانوں کو عضو معطل نہیں بننے دیں گے، جس ملک کی 60 فیصد آبادی 25 سال کے نوجوانوں پر مشتمل ہو اس کا مقروض ہونا، ناخواندہ ہونا، بیروزگار ہونا اور انتہا پسندوں کے مکروہ عزائم کا شکار ہونا لمحہ فکریہ اور ایک چیلنج ہے۔ تمام جماعتوں کی یوتھ ان چیلنجز سے نمٹنے کیلئے اپنی اپنی مرکزی قیادت کے تعاون اور سرپرستی سے تمام صلاحیتیں بروئے کار لائے گی۔

نیشنل یوتھ الائنس کا حصہ بننے والی جماعتوں میں پیپلز یوتھ آرگنائزیشن، پیپلز سٹوڈنٹس فیڈریشن، مسلم سٹوڈنٹس فیڈریشن، مسلم یوتھ آرگنائزیشن، انصاف سٹوڈنٹس فیڈریشن، وحدت یوتھ جمہوری وطن پارٹی، جمہوری وطن سٹوڈنٹس، ایم کیو ایم یوتھ، جماعت اسلامی یوتھ، ایم ایس ایم و دیگر شامل ہیں۔ تمام جماعتوں کے یوتھ اور طلباء تنظیمات کے رہنماؤں منصور قاسم، رانا سلطان، موسیٰ کھوکھر، سہیل چیمہ، مبشر گجر، راشد ریاض، اویس جمیل، سجاد نقوی، کامران سعید عثمانی، حسنین نواز، مہر صدام، فرید رزاقی، یونس نوشاہی نے متفقہ طور پر مرکزی باڈی تشکیل دی اور مظہر محمود علوی کو مرکزی صدر اور رانا سلطان کو سیکرٹری جنرل منتخب کیا۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ مذکورہ باڈی 6 ماہ تک کام کرے گی اور الائنس کے منشور و دیگر قواعد و ضوابط اور لائحہ عمل مرتب کرے گی۔ اس حوالے سے 20 رکنی یوتھ کونسل کی تشکیل کی بھی منظوری دی گئی۔ نیشنل یوتھ الائنس پہلے مرحلے میں آگاہی مہم چلائے گا اور ملک کے ہر بڑے شہر میں سیمینار منعقد کیے جائینگے۔

مظہر محمود علوی نے کہا کہ یہ یوتھ الائنس غیر سیاسی ہے اس کا مقصد طلباء نوجوانوں کے مسائل کو اجاگر کرنا، مسائل کی نشاندہی کرنا اور انہیں حل کروانے کیلئے اقدامات کرنا شامل ہے۔

نیشنل یوتھ الائنس کے کنوینر علی رضا نت نے نو منتخب عہدیداروں کو مبارکباد دی اور کہا کہ اس فورم کو متحرک اور فعال بنانے کیلئے تمام صلاحیتیں بروئے کار لائی جائینگی اور عہدیداران اور جملہ جماعتوں کے ذمہ داران کی طرف سے آنے والی تجاویز کا خیر مقدم کیا جائیگا اور الائنس کے باقاعدگی سے اجلاس منعقد کیے جائینگے۔ انہوں نے بتایا کہ الائنس کا اگلا اجلاس 17 فروری کو جمہوری وطن پارٹی کے لاہور آفس میں ہو گا جس میں تمام یوتھ جماعتیں شریک ہونگی۔

تبصرہ

تلاش کریں

تازە ترین

مشہور خبریں